Kosár  (0)

Kapcsolat

Igyekszünk a lehető leggyorsabban válaszolni a megkeresésekre, és egy praktikus listát is összeállítottunk a leggyakrabban feltett kérdésekre adott válaszokból.

  1. Készítsd elő a csomagot
  2. Távolítsd el a régi címkéket a dobozról. Töltsd ki a megrendeléshez mellékelt Visszáru űrlapot, vagy töltsd le innen. Tedd a visszaküldött terméket és a Visszáru űrlapot a dobozba.

  3. Regisztráld a visszárut
  4. Regisztráld a visszárut a webáruházunkban, majd válaszd ki a visszaküldés módját, és kövesd a futárszolgálat utasításait.

  5. Válaszd ki a visszaküldési módot, és küldd el a csomagot GLS.
  6. A csomag címkét a GLS futár viszi és ragasztja a csomagra.

    Az áruk visszaküldésének módjáról többet megtudhatsz a Visszáru oldalunkon.

A teljes átfutási idő:

  1. A megrendelés előkészítése a kiszállításra - általában 24 órán belül,

  2. Szállítási idő - a választott szállítási formától függően:

  3. - GLS futárszolgálat - a csomag feladásától számítva 2-3 munkanap,

Kérjük , vedd figyelembe, hogy az átfutási és szállítási idők nem tartalmazzák a szombati, vasárnapi és ünnepnapokat. A kiszállítás ideje egyedi esetekben több időt is igénybe vehet.

Banki átutalással történő fizetés esetén a megrendelés feldolgozási ideje meghosszabbodik az átutalás számlánkon történő jóváírásának idejével.

A megrendelés minden egyes szakaszáról (beleértve a késedelmeket is) e-mailben tájékoztatunk.

A vételárat a termék beérkezése, és sikeres ellenőrzése után kb. 5 munkanapon belül visszatérítjük. A visszáru ideje a csomag feladásától számítva maximum 14 napot vesz igénybe.

A vételárat ugyanazon az útvonalon küldjük vissza, amelyen a megrendelés kifizetése történt. Fizetés esetén:

- PayPal / bankkártya - a pénzt ugyanazon a fizetési rendszeren keresztül kapja meg,

- Utánvéttel - a visszatérítést a visszaküldési űrlapon megadott IBAN bankszámlára küldjük.

Lépj kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, választhatsz a chat, a telefon vagy az e-mail között. E-mailben értesítünk a kérelem feldolgozásáról. A törölt rendelésből származó termékek 24 órán belül visszakerülnek a weboldalunkra.

  1. Töltsd ki a panaszbejelentő űrlapot, amelyet innen.
    tölthetsz le. Küldd el az e-mailt a reklamacio@ecipo.hu címre az űrlappal és a fotókkal. Ha nem rendelkezel vásárlást igazoló bizonylattal, csak add meg a rendelés számát.

  2. Az online beérkezett igényt központunkban bírálják el. A bírálatot követően az ingyenes futárrendelést ügyfélszolgálatunk fogja leadni, amennyiben azt jelzed nekünk.

  3. Csomagold be a terméket és a reklamációs nyomtatványt és küldd vissza a csomagot ingyenesen.

A reklamáció benyújtásának módjáról itt.
Találsz részletes információkat. A panasz elfogadására vonatkozó döntést 5 munkanapon belül megkapod a megadott e-mail címre.

További témákat a

Súgóközpontban találsz

Kapcsolatfelvétel

A virtuális asszisztens a legtöbb kérdésre tudja a választ, és a nap 24 órájában rendelkezésre áll.

Tanácsadóink állnak rendelkezésre hétfőtől péntekig: 08:30-tól 16:00-ig


Az Infóvonal elérhető hétfőtől péntekig 08:00-tól 19:00-ig


Vállalati adatok

MODIVO S.A.

ul. Nowy Kisielin - Nowa 9

66-002 Zielona Góra

NIP 929-13-53-356

BDO 000031285

REGON 970569861

Zielona Góra-i kerületi bíróság

VIII. gazdasági osztály.

KRS, KRS 0000541722 szám alatt

Tőke: 2 000 000 PLN

teljes egészében kifizetve

Adatvédelmi tisztviselő

Łukasz Griesman e-mail: iod@modivo.com

Kapcsolat

A személyes adatok kezelője a Zielona Góra székhelyű az MODIVO SA. A személyes adatok a vonatkozó jogszabályok által lehetővé tett célokból kerülnek feldolgozásra. A személyes adatok kezeléséről és feldolgozásáról szóló részletes információkat megtalálod az [Adatvédelmi Irányelvek: Kapcsolat] oldalon.

Vállalati adatok

MODIVO S.A.

ul. Nowy Kisielin - Nowa 9

66-002 Zielona Góra

NIP 929-13-53-356

BDO 000031285

REGON 970569861

Zielona Góra-i kerületi bíróság

VIII. gazdasági osztály.

KRS, KRS 0000541722 szám alatt

Tőke: 2 000 000 PLN

teljes egészében kifizetve

Adatvédelmi tisztviselő

Arkadiusz Swatek, e-mail: iod@modivo.com

fel
«
»