Kosár  (0)

Under Armour

Aktív szűrők:

  • Gyártó:  Under Armour
Törölj ki mindent

Under Armour

Akció
Újdonság

Under Armour, egy márka a surranó pályáról

Az Under Armour egy nagyon innovatív, igazi amerikai márka. Bár múltja csak nemrégre tekint vissza, hiszen nem sokkal az ezredforduló előtt, 1996-ban alapították, mégis innovációinak köszönhetően fel tudott sorakozni az olyan nagy nevek mögé, mint egy Nike, Adidas. Az Under Armour víziója, hogy olyan innovatív technológiákat fejlesszen ki, amelyekről az emberek valójában azt sem tudják, hogy szükségük volt ezekre, de megismerve már nem tudják elképzelni nélkülük az életüket. A márka sokáig elsősorban sportruházatra fókuszált, 2009-ben dobta piacra az első sportcipő kollekcióját. De ettől kezdve nincs megállás. Töretlenül mennek előre és ehhez sikerült jónéhány népszerű sportolót, köztük az NBA egyik csillagját, Stephen Curryt is maguk mellé állítani. A sportcipőik népszerűségét mi sem jelzi jobban, minthogy ez a márka leggyorsabban növekvő termékvonala. És hogy mitől olyan népszerűek a sportcipőik? Mert viselőjük úgy érzi, mintha a sportcipő is a testrészük lenne, annyira tökéletesen illeszkedik a lábfejükre. Ezek a speedform cipők elképesztően könnyűek és nagyon kevés varrással készülnek. Érdekesség, hogy a cipőik nem cipőgyárakban készülnek, hanem ruhagyárakban, ami pontosan tükrözi, hogy versenytársaikhoz képest egészen máshogy állnak hozzá a sportcipőhöz.

Under Armour innovátori szerepben

Mi sem bizonyítja jobban a márka elhivatottságát, minthogy olyan innovációval hívta fel magára a világ figyelmét, mint az izzadságot elvezető ruhadarabok. Nem meglepő, hogy a márka ráérzett, hogy ennek az innovatív terméknek van helye a piacon. Az Under Armour márka alapítója, Kevin Plank ugyanis maga is sportoló volt. Egyetemistaként amerikai futballozott, így pontosan tudja, hogy mi kell egy sportolónak. Az Under Armour márka 2014-ben komoly kihívás elé állította magát. Elhatározta, hogy csökkenti a termékeiben az elasztán felhasználását. Hogy ez miért volt igazi kihívás? Mert az elasztán adja az anyagok rugalmasságát. A gond csupán az, hogy az elasztántól az anyag megtartja a nedvességet, megőrzi a szagokat és sokkal könnyebben elhasználódik az anyag, ráadásul az elasztán miatt újrahasznosítani sem lehet. Sok-sok kísérletezés után az Under Armour megtalálta a megoldást és olyan szövési technológiát és alapanyagot választott, ami szükségtelenné teszi az elasztán használatát, ami 100%-ban újrahasznosíthatóvá teszi az anyagokat. Ez egy igazi áttörés a sportruházati szektorban.

Under Armour
fel
«
»