Kosár  (0)

Visszáru

100 napod van arra hogy visszaküldd a terméket!

Hogyan cserélhetek ki egy terméket?

Sajnos nem lehetséges az áruk közvetlen cseréje.
A visszaküldött termék árát a visszáru sikeres ellenőrzését követően visszatérítjük. Az új rendelés leadása már egy külön adásvételi szerződés létrejöttét jelenti a hatályos általános szerződési feltételek alapján. Amennyiben a visszaküldött terméket árleszállítással vagy valamilyen akció során értékesítették, azt nem lehet figyelembe venni az új adásvételi szerződés céljaira, az ilyen árkedvezmény nem érvényes a termékre a vásárlás idején, kivéve, ha az adott promóciós kampány általános szerződési feltételei másképp nem rendelkeznek.

Hogyan küldhetek vissza egy terméket?

1

Töltse ki a csomagjához mellékelt visszáru nyomtatványt.

Új dokumentumra van szüksége? Itt letöltheti.

2

Ha nem tudja kinyomtatni a visszaküldési nyomtatványt, kérjük tegyen a csomagba egy lapot amin feltünteti a rendelési számot.

3

Válassza ki a visszaküldés módját, és küldje el a csomagot:

Ingyenes futárszolgálatot rendelhet közvetlenül a GLS weboldaláról. GLS OnlineKérjük töltse ki az űrlapot, és írja be a visszaküldeni kívánt termékek számát. A gyorsabb feldolgozás érdekében a Visszaküldés oka mezőbe írja be a rendelési számát. A 22:00 óráig bejelentett visszárut a GLS futárszolgálat másnap, munkaidőben (8:00-17:00) veszi át. A 22 óra után leadott megrendeléseket a futár a következő utáni munkanapon veszi át. Adja át a csomagot a futárnak, és őrizze meg a szállítólevelet vagy a csomagszámot.

Amennyiben a csomagot FoxPost automatába rendelte, lehetősége van a terméket automatán keresztül ingyenesen visszaküldeni. Készítse össze a csomagot, és válasszon egy automatát. Az elérhető felvevőhelyek listáját itt találja: Csomagautomaták - FOXPOST Az automatánál válassza a Csomagküldés opciót. Adja meg azt a kódot, amit a csomag kézbesítésekor e-mailen vagy Viberen kapott. Ellenőrizze, hogy az ajtó megfelelően záródott-e, és őrizze meg a feladáskor használt kódot.

Amennyiben saját költségen szeretné visszaküldeni a terméket a csomagot a következő címre küldje:

MODIVO.HU/MODIVO.S.A
GLS EURÓPA u. 2.
Alsónémedi
2351

Tartsa meg a feladásról szóló igazolást. Ebben az esetben a csomag feladásának költségei nem kerülnek visszatérítésre.

Figyelem! Utánvéttel feladott csomagokat nem áll módunkban átvenni.

Mi történik a visszárut követően?

Ellenőrizzük a csomagot - a csomag átvételekor a csomagot a kapott visszáru nyomtatványon ellenőrizzük. A sikeres ellenőrzést követően értesítést fog kapni tőlünk a megrendelésben megadott e-mail címre.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés nem vonatkozik a személyre szabott termékekre (pl. a vásárló számára egyedileg készített talpbetétekre, maszkokra) és azokra, amelyeken a használat nyomai láthatók. A részletekről a Felhasználási Szabályzatban olvashat.
A visszáru megtagadható, ha azt a csomag kézhezvételét követő 100 napon túl kérik.

Visszatérítés - Feladástól számított 14 napon belül, vagy a sikeres ellenőrzést követő kb. 5 munkanapon belül. Kivéve vis maior esetén
A vételárat ugyanazon az útvonalon küldjük vissza, amelyen a megrendelés kifizetése történt. Fizetési módok:

  • PayPal / bankkártya - a pénzt ugyanazon a fizetési rendszeren keresztül kapja meg,
  • Utánvéttel - a visszatérítést a visszaküldési űrlapon megadott IBAN bankszámlára küldjük.

Vásárlási dokumentum (számla) javítása - e-mailben kap egy javított nyugtát vagy számlát.

Kérdése van? Segítségre van szüksége?

Vegye fel velünk a kapcsolatot:

A virtuális asszisztens a nap 24 órájában az Ön rendelkezésére áll, és válaszol a leggyakrabban feltett kérdésekre.

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartása:

Hétfőtől péntekig: 8:00 - 16:00


Kérjük, látogasson el a Kapcsolat oldalunkra is.

fel
«
»