Kosár  (0)

Visszáru

100 napod van arra hogy visszaküldd a terméket!

Hogyan cserélhetek ki egy terméket?

Sajnos nem lehetséges az áruk közvetlen cseréje. A termék cseréjéhez adjon le új rendelést a megfelelő termékre, és küldje vissza nekünk a nem megfelelőt. Az alábbiakban megtudhatja, hogyan küldhet vissza egy terméket egyszerűen.

Hogyan küldhetek vissza egy terméket?

1

Töltse ki a csomagjához mellékelt visszáru nyomtatványt.

Új dokumentumra van szüksége? Itt letöltheti.

2

Regisztrálja a visszárut

Készítsd el a visszárut!

Go to the "Make return" tab in My Account if you have placed your order as logged in user.

Visszaküldés regisztrált vásárlóként

Visszaküldés vendégként

3

Válassza ki a visszaküldés módját, és küldje el a csomagot:

Válassza ki a termékeket a listából, adja meg a visszaküldés okát, és válassza ki a szállítási módot:

GLS futár - adja meg a címet, ahol a futár átveszi a csomagot. Adja át a csomagot a futárnak, és őrizze meg a szállítólevelet vagy a csomagszámot.
A 22:00 óráig bejelentett visszárut a GLS futárszolgálat másnap, munkaidőben (8:00-17:00) veszi át.
A 22 óra után leadott megrendeléseket a futár a következő utáni munkanapon veszi át.

Nem sikerült megrendelni a futárt?Ingyenes futárszolgálatot is rendelhet közvetlenül a GLS weboldaláról. (Ha közvetlenül a GLS weboldalán keresztül rendel futárt, kérjük, őrizze meg a csomagkövetési számot).

A GLS weboldalán nyomon követheti csomagját.

Mi történik a visszárut követően?

Ellenőrizzük a csomagot - a csomag átvételekor a csomagot a kapott visszáru nyomtatványon ellenőrizzük. A sikeres ellenőrzést követően értesítést fog kapni tőlünk a megrendelésben megadott e-mail címre.
Felhívjuk figyelmét, hogy a visszaküldés nem vonatkozik a személyre szabott termékekre (pl. a vásárló számára egyedileg készített talpbetétekre, maszkokra) és azokra, amelyeken a használat nyomai láthatók. A részletekről a Felhasználási Szabályzatban olvashat.
A visszáru megtagadható, ha azt a csomag kézhezvételét követő 100 napon túl kérik.

Visszatérítés - Feladástól számított 14 napon belül, vagy a sikeres ellenőrzést követő 3-5 munkanapon belül. Kivéve vis maior esetén
A vételárat ugyanazon az útvonalon küldjük vissza, amelyen a megrendelés kifizetése történt. Fizetési módok:

  • PayPal / bankkártya - a pénzt ugyanazon a fizetési rendszeren keresztül kapja meg,
  • Banki átutalással / utánvéttel - a visszatérítést a visszaküldési űrlapon megadott IBAN bankszámlára küldjük.

Vásárlási dokumentum (számla) javítása - e-mailben kap egy javított nyugtát vagy számlát.

Kérdése van? Segítségre van szüksége?

Vegye fel velünk a kapcsolatot:

A virtuális asszisztens a nap 24 órájában az Ön rendelkezésére áll, és válaszol a leggyakrabban feltett kérdésekre.

Ügyfélszolgálatunk nyitvatartása:

Hétfőtől péntekig: 8:00 - 17:00


Kérjük, látogasson el a Kapcsolat oldalunkra is.

Mi történik, ha a futár nem érkezik meg időben?

Ha bármilyen problémája van a futárszolgálattal, kérjük, forduljon közvetlenül hozzánk:
Hívja a 06-1-900-9777-es infonvonalat, vagy küldjön üzenetet a info@ecipo.hu címre a probléma leírásával és a következő adatokkal: rendelési szám, a csomag átvételének időpontja és helye, és mi megrendeljük Önnek a futárt. A csomagcímkét mindig a GLS futárszolgálat szállítja a csomaghoz.

fel
«
»