Meggondolatlanul vásároltál?
Vagy rosszul választottál méretet?
Egy teljes hónapod van, hogy visszaküld a terméket! A visszaküldés költségét mi álljuk! További részletek: ecipo.hu/visszakuldes.

Leggyakrabban feltett kérdések

Hogyan lehet ellenőrizni, hogy az adott termék kapható?

Ha az adott méret megjelenik az oldalunkon, az azt jelenti, hogy a termék elérhető és meg lehet vásárolni. A leadott rendelések teljesítésének várható idejét minden egyes terméknél feltüntettük.

Milyen módon lehet kiválasztani a megfelelő cipőméretet?

Az adott modell képei alatt található egy táblázat a betétek hosszúságával, aminek alapján lehet kiválasztani a megfelelő méretet. Ha ez a táblázat nem található, akkor az info@ecipo.hu e-mail címen tehet fel ezzel kapcsolatban kérdéseket, valamint szerezhet információt a betétek hosszúságáról.

Milyen úton szerezhetek több információt a kínált termékekről?

Lehetősége van kérdéseket feltenni telefonon vagy email-en keresztül.

Hogyan kaphatok kedvezményt?

A hírlevelünkre való feliratkozás után email-en kaphat mindenféle információt a már meglévő akciókról illetve kedvezményekről. A feliratkozás után elektronikus úton kap egy 2800 HUF értékű üdvözlő kupont.

Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelést leadhat közvetlenül honlapunkon, telefonon vagy email-en.
Telefon : 36 1 900 9777
E-mail : info@ecipo.hu

Milyen elfogadott fizetési módok vannak?

Kétféle fizetési mód közül választhatsz:
- Előre utalás: a Fizetés menüben megadott Raiffeisen-es bankszámlaszámra tudsz befizetni. Kedvezményezettnek lengyel anyacégünket: eobuwie.pl S.A. nevezd meg! Továbbá a Tárgy mezőben a következő adatokat tüntesd fel: a rendelés száma és a megrendelő személy teljes neve. Ezek az adatok feltétlenül szükségesek a rendelés végrehajtásához és beazonosításához.
- Utánvétel: a futárnál készpénzben tudsz fizetni (megrendelés értéke + szállítási költség).

Milyen a rendelés teljesítésének valós ideje?

A rendeléseket a befizetést követően rendszerint 24 órán belül előkészítjük és elküldjük. Ezt követően a kiválasztott terméknek 4-5 munkanapon belül a megadott szállítási címre kell megérkeznie.
Banki utalás során a rendelés teljesítésének ideje az utalás lekönyvelésének idejével nő. A rendelés állapotát az egyéni ügyfélfiókban való belépéssel lehet ellenőrizni. Kivételes helyzetekben a rendelés teljesítése akár 14 napig is eltarthat – ilyen kérések esetén haladéktalanul értesítjük telefonon vagy elektronikus úton.
Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.
A megrendelt termék kiszállítását az GLS (nemzetközi) futárszolgálat végzi.

Hogyan lehet a rendelt áruhoz hozzájutni és milyen költségei vannak a szállításnak?

A kiszállítást az GLS csomagküldő szolgálat hajtja végre, melynek költségei a fizetés módjától függően a következőképpen alakulnak:
- előre utalással: 9990 Ft alatti rendelés esetén: 650 Ft. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja ezt az összeget, ingyenes kiszállítást biztosítunk.
- utánvétellel a futárszolgálatnál, melynek költsége: 850 Ft. Utánvételes fizetés esetén minden egyes esetben szállítási költséget számolunk fel, az nem függ a rendelés összegétől.
Fontos: Ingyenes kiszállítást csak az előre átutalt 9990 Ft feletti rendelések esetén biztosítunk, az utánvételes rendeléseknél ezt nem áll módunkban teljesíteni.

Csomagot küldenek külföldre is?

TTermészetesen tudunk más országokba is rendelést teljesíteni. Az egyes országokhoz tartozó szállítási költségeket a következő oldalon találod:
Kiszállítás költsége


Ha az adott osrzág, ahová kéred a kiszállítást, nincs a listán, akkor vedd fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal!

Lehet a termékeket más színben is rendelni?

Minden elérhető színt feltüntettünk az oldalon. Ha valamilyen szín esetleg még sincs reprezentálva, akkor az azt jelenti, hogy az adott termék nálunk nem kapható az adott színből.

Lehet rendelni olyan termékeket, amelyek jelenleg nem elérhetők az ecipo.hu oldalon?

Nem áll módunkban egyéni utánrendelésket teljesíteni. Minden termék, amelyet értékesítünk megtalálható az oldalon. Ha a honlapon a megadott termék/méret/szín nem elérhető, akkor az azt jelenti, hogy a termék jelenleg nincs készleten és nem tudunk belőle küldeni.

Lehet végrehajtani változtatásokat a megrendelésben vagy a fizetési módban?

Amennyiben szeretné módosítani a kész megrendelést, akkor kérjük konzultáljon az Ügyfélszolgálattal.

Lehetséges törölni a megrendelést?

Amennyiben a már meglévő megrendelését szeretné törölni, kérjük vegye fel a kapcsolatot az Ügyfélszolgálattal.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 30 nap áll rendelkezésre.

Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?

Ha szeretné visszaküldeni a vásárolt terméket, akkor a küldeményhez csatolt visszáru nyomtatványt küldje el nekünk a termékkel együtt. A részletek az alábbi oldalon érhetők el:
Visszaküldés
Figyelem! Nem veszünk át utánvételes csomagokat!

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

A következő címre teheti meg:

ecipo.hu-visszáru
GLS Európa utca 2.
2351 Alsónémedi

Milyen módon és mennyi idő alatt érkezik vissza a pénz Önhöz a visszaküldött termékért?

A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül történik meg az ügyfél által megadott bankszámlára (kivéve vis maior esetén).

Milyen módon érvényesíthető a vásárolt termék reklamációja?

A reklamáció a termék megvásárlásától számított két éven belül érvényesíthető. Ebben az esetben kérjük írja le a reklamáció okát kiváltó hibát és ezt a leírást együtt a megreklamálandó termékkel küldje el a címünkre.
ECIPŐ REKLAMÁCIÓ
Budapest
Kiscelli u. 8.
1032
A leíráshoz csatolni kell a vásárlás tényét igazoló számlát. Ha ezzel Ön már nem rendelkezik, akkor meg kell adni a vásárló adatait, hogy könnyedén azonosítható lehessen a rendszerünkben.
A szavatossággal kapcsolatos részletes információkat itt találja meg:
Felhasználási szabályzat/SZAVATOSSÁG, REKLAMÁCIÓ

fel
«
»