Leggyakrabban feltett kérdések

Hogyan lehet ellenőrizni, hogy az adott termék kapható?

Ha az adott méretet kosárba tudod helyezni akkor elérhető a készletünkön.

Milyen módon lehet kiválasztani a megfelelő cipőméretet?

Minden termék alatt feltüntetünk egy általános mérettáblázatot, illetve bizonyos termékek alatt kifejezetten az adott modell méreteit. Amennyiben ezt nem látod, küldd el a kiválasztott termék linkjét az info@ecipo.hu-ra, illetve azt is, hogy milyen méreteket szoktál általában hordani.

Milyen úton szerezhetek több információt a kínált termékekről?

Lehetőséged van kérdéseket feltenni email-en keresztül az ügyfélszolgálatunknak.

Hogyan kaphatok kedvezményt?

A hírlevelünkre való feliratkozás után email-en küldünk információt az időszakos akcióinkról. Ezzel együtt elektronikus úton küldünk egy 2.800 Ft-ot érő kuponkódot, melyet 28.000 Ft felett lehet felhasználni, teljes árú – nem kedvezményes – termékekre.

Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelést leadhatsz közvetlenül honlapunkon, telefonon vagy email-en. A rendelés leadásához mindenképpen rendelkezned kell érvényes email címmel, mivel oda küldjük az információkat a rendeléssel kapcsolatban. Telefon: 36 1 900 9777 – A telefonos rendelésfelvétel akár 5-10 percet igénybe is vehet.
E-mail : info@ecipo.hu

Milyen elfogadott fizetési módok vannak?

Jelenleg négyféle fizetési mód közül választhatsz:
- Hagyományos banki utalás: a Fizetés fülön megadott Raiffeisen-es bankszámlaszámra tudsz utalni. Kedvezményezettnek lengyel anyacégünket: eobuwie.pl S.A. nevezd meg! Továbbá a Tárgy mezőben a következő adatokat tüntesd fel: a rendelés száma és a megrendelő személy teljes neve. Ezek az adatok feltétlenül szükségesek az utalás beazonosításához és a rendeléshez való könyveléséhez.
- PayPal-os fizetés: A Paypal felületén keresztül tudsz fizetni email cím és jelszó megadásával.
- Internetes bankkártyás fizetés: A kártyaadataid megadásával a PayU felületén tudsz fizetni.
- Utánvétel: a futárnál készpénzben tudsz fizetni (megrendelés értéke + szállítási költség).

Milyen a rendelés teljesítésének ideje?

A rendeléseket a befizetést követően rendszerint 24 órán belül előkészítjük és feladjuk a lengyelországi központunkból. Ezt követően a kiválasztott terméknek körülbelül 3 munkanapon belül a megadott szállítási címre kell megérkeznie.
Banki utalás során a rendelés teljesítésének ideje az utalás lekönyvelésének idejével nő. A rendelés állapotát az egyéni ügyfélfiókban való belépéssel lehet ellenőrizni, de minden státuszfrissítésről emailt is küldünk a nem regisztrált vásárlóinknak.
Kivételes helyzetekben a rendelés teljesítése akár 14 napig is eltarthat – ilyen kérések esetén haladéktalanul értesítjük telefonon vagy elektronikus úton.
Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.
A megrendelt termék kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi.

Mennyi idö áll rendelkezésre a rendelt termék kifizetésére banki átutalás esetén?

A befizetésre 3 napig várunk. Fizetés hiányában 2 nap után emlékeztetőt küldünk. Amennyiben 5 nap alatt nem történik meg a befizetés, rendelésed automatikusan törlésre kerül.

Hogyan lehet a rendelt áruhoz hozzájutni és milyen költségei vannak a szállításnak?

A kiszállítást az GLS csomagküldő szolgálat hajtja végre, melynek költségei a fizetés módjától függően a következőképpen alakulnak:
- előre utalással: 9990 Ft alatti rendelés esetén: 650 Ft. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja ezt az összeget, ingyenes kiszállítást biztosítunk.
- utánvétellel a futárszolgálatnál, melynek költsége: 850 Ft. Utánvételes fizetés esetén minden egyes esetben szállítási költséget számolunk fel, az nem függ a rendelés összegétől.
Fontos: Ingyenes kiszállítást csak az előre átutalt 9990 Ft feletti rendelések esetén biztosítunk, az utánvételes rendeléseknél ezt nem áll módunkban teljesíteni.
A csomagokat lehetséges GLS csomagpontra kérni, a kiválasztott pontot a megrendelés során lehet megjelölni.

Csomagot küldenek külföldre is?

Más országokba az adott ország oldalán lehetséges rendelni. A magyar oldalon leadott megrendeléseket csak belföldre tudjuk kiszállítani.
Nemzetközi szállítási opciók és költségeik

Lehet a termékeket más színben is rendelni?

Minden elérhető színt feltüntettünk az oldalon. Ha valamilyen szín esetleg nem található, akkor az azt jelenti, hogy az adott termék nálunk nem kapható az adott színből.

Lehet rendelni olyan termékeket, amelyek jelenleg nem elérhetők az ecipo.hu oldalon?

Nem áll módunkban egyéni utánrendelésket teljesíteni. Minden termék, amelyet értékesítünk megtalálható az oldalon. Ha a honlapon a megadott termék/méret/szín nem elérhető, akkor az azt jelenti, hogy a termék jelenleg nincs készleten és nem tudunk belőle küldeni.

Lehet végrehajtani változtatásokat a megrendelésben vagy a fizetési módban?

Amennyiben szeretnéd módosítani a kész megrendelést, akkor kérjük egyeztess az Ügyfélszolgálattal e-mailben, vagy telefonon.

Lehetséges törölni a megrendelést?

Megrendelést csak úgy tudunk törölni, ha küldesz nekünk egy emailt az info@ecipo.hu-ra, melyben benne van, hogy törölni szeretnéd a rendelést, illetve a rendelés azonosítója.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 30 nap áll rendelkezésre.

Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?

Ha szeretnéd visszaküldeni a vásárolt terméket, akkor a küldeményhez csatolt visszáru nyomtatványt küldd el nekünk a termékkel együtt. A részletek az alábbi oldalon érhetők el:
Visszaküldés

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

Amennyiben követed a visszaküldés pontot és az ingyenes visszaküldést választod, akkor nem is kell megcímezni a csomagot.
Ha saját költségen szeretnéd visszaküldeni, a következő címre tudod megtenni:

Címzett: ecipo.hu-visszáru
Utca, házszám: GLS Európa utca 2.
Helység: 2351 Alsónémedi
Figyelem! Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem tudunk átvenni.

Milyen hosszú folyamat a visszáru árának visszautalása?

A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül történik meg (kivéve vis maior esetén).

Mit tudok tenni, amennyiben meghibásodott az ecipo.hu-n vásárolt termékem?

A meghibásodott termék reklamációja a vásárlástól számítva két évig lehetséges a következő módon: Szavatosság

Kérhetem a csomagomat csomagpontra is?

Jelenleg átmenetileg szünetel a csomagpontra történő kiszállítás, így ideiglenesen csak házhoz szállítást tudunk vállalni.

fel
«
»