Kosár  (0)

Leggyakrabban feltett kérdések

Hogyan lehet ellenőrizni, hogy az adott termék kapható?

Ha az adott méretet kosárba tudod helyezni akkor elérhető a készletünkön.

Milyen módon lehet kiválasztani a megfelelő cipőméretet?

Minden termék alatt feltüntetünk egy általános mérettáblázatot, illetve bizonyos termékek alatt kifejezetten az adott modell méreteit. Amennyiben ezt nem látod, küldd el a kiválasztott termék linkjét az info@ecipo.hu-ra, illetve azt is, hogy milyen méreteket szoktál általában hordani.

Milyen úton szerezhetek több információt a kínált termékekről?

Lehetőséged van kérdéseket feltenni email-en keresztül az ügyfélszolgálatunknak.

Hogyan kaphatok kedvezményt?

A hírlevelünkre való feliratkozás után email-en küldünk információt az időszakos akcióinkról. Ezzel együtt elektronikus úton küldünk egy 2.800 Ft-ot érő kuponkódot, melyet 25.000 Ft felett lehet felhasználni, teljes árú – nem kedvezményes – termékekre.

Hogyan lehet rendelést leadni?

Rendelést leadhatsz közvetlenül honlapunkon, telefonon vagy email-en. A rendelés leadásához mindenképpen rendelkezned kell érvényes email címmel, mivel oda küldjük az információkat a rendeléssel kapcsolatban. Telefon: 36 1 445 3690 – A telefonos rendelésfelvétel akár 5-10 percet igénybe is vehet.
E-mail : info@ecipo.hu

Milyen elfogadott fizetési módok vannak?

Jelenleg négyféle fizetési mód közül választhatsz:
- Hagyományos banki utalás: a Fizetés fülön megadott Raiffeisen-es bankszámlaszámra tudsz utalni. Kedvezményezettnek lengyel anyacégünket: eobuwie.pl S.A. nevezd meg! Továbbá a Tárgy mezőben a következő adatokat tüntesd fel: a rendelés száma és a megrendelő személy teljes neve. Ezek az adatok feltétlenül szükségesek az utalás beazonosításához és a rendeléshez való könyveléséhez.
- PayPal-os fizetés: A Paypal felületén keresztül tudsz fizetni email cím és jelszó megadásával.
- Internetes bankkártyás fizetés: A kártyaadataid megadásával a PayU felületén tudsz fizetni.
- Utánvétel: a futárnál készpénzben tudsz fizetni (megrendelés értéke + szállítási költség).

Milyen a rendelés teljesítésének ideje?

A rendeléseket a befizetést követően rendszerint 24 órán belül előkészítjük és feladjuk a lengyelországi központunkból. Ezt követően a kiválasztott terméknek körülbelül 3 munkanapon belül a megadott szállítási címre kell megérkeznie.
Banki utalás során a rendelés teljesítésének ideje az utalás lekönyvelésének idejével nő. A rendelés állapotát az egyéni ügyfélfiókban való belépéssel lehet ellenőrizni, de minden státuszfrissítésről emailt is küldünk a nem regisztrált vásárlóinknak.
Kivételes helyzetekben a rendelés teljesítése akár 14 napig is eltarthat – ilyen kérések esetén haladéktalanul értesítjük telefonon vagy elektronikus úton.
Figyelem! A rendelés kiszállításának és teljesítésének ideje nem tartalmazza a szabad-és munkaszüneti napokat, illetve az egyéb ünnepnapokat.
A megrendelt termék kiszállítását a GLS futárszolgálat végzi.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék kifizetésére banki átutalás esetén?

A befizetésre 3 napig várunk. Fizetés hiányában 2 nap után emlékeztetőt küldünk. Amennyiben 5 nap alatt nem történik meg a befizetés, rendelésed automatikusan törlésre kerül.

Hogyan lehet a rendelt áruhoz hozzájutni és milyen költségei vannak a szállításnak?

A kiszállítást az GLS csomagküldő szolgálat hajtja végre, melynek költségei a fizetés módjától függően a következőképpen alakulnak:
- előre utalással: 9990 Ft alatti rendelés esetén: 650 Ft. Amennyiben a rendelés értéke meghaladja ezt az összeget, ingyenes kiszállítást biztosítunk.
- utánvétellel a futárszolgálatnál, melynek költsége: 850 Ft. Utánvételes fizetés esetén minden egyes esetben szállítási költséget számolunk fel, az nem függ a rendelés összegétől.
Fontos: Ingyenes kiszállítást csak az előre átutalt 9990 Ft feletti rendelések esetén biztosítunk, az utánvételes rendeléseknél ezt nem áll módunkban teljesíteni.
A csomagokat lehetséges GLS csomagpontra kérni, a kiválasztott pontot a megrendelés során lehet megjelölni.

Csomagot küldenek külföldre is?

Más országokba az adott ország oldalán lehetséges rendelni. A magyar oldalon leadott megrendeléseket csak belföldre tudjuk kiszállítani.
Nemzetközi szállítási opciók és költségeik

Lehet a termékeket más színben is rendelni?

Minden elérhető színt feltüntettünk az oldalon. Ha valamilyen szín esetleg nem található, akkor az azt jelenti, hogy az adott termék nálunk nem kapható az adott színből.

Lehet rendelni olyan termékeket, amelyek jelenleg nem elérhetők az ecipo.hu oldalon?

Nem áll módunkban egyéni utánrendelésket teljesíteni. Minden termék, amelyet értékesítünk megtalálható az oldalon. Ha a honlapon a megadott termék/méret/szín nem elérhető, akkor az azt jelenti, hogy a termék jelenleg nincs készleten és nem tudunk belőle küldeni.

Lehet végrehajtani változtatásokat a megrendelésben vagy a fizetési módban?

Amennyiben szeretnéd módosítani a kész megrendelést, akkor kérjük egyeztess az Ügyfélszolgálattal e-mailben, vagy telefonon.

Lehetséges törölni a megrendelést?

Rendelésed törlését kérheted e-mailben vagy telefonos ügyfélszolgálatunkon a rendelési azonosítód megadásával.

Mennyi idő áll rendelkezésre a rendelt termék visszaküldésére?

A megvásárolt termék visszaküldésére az átvételtől számított 100 nap áll rendelkezésre.

Hogyan lehet érvényesíteni a termék visszaküldését?

Ha szeretnéd visszaküldeni a vásárolt terméket, akkor a küldeményhez csatolt visszáru nyomtatványt küldd el nekünk a termékkel együtt. A részletek az alábbi oldalon érhetők el:
Visszaküldés

Milyen címre kell a visszáru terméket küldeni?

Amennyiben követed a visszaküldés pontot és az ingyenes visszaküldést választod, akkor nem is kell megcímezni a csomagot.
Ha saját költségen szeretnéd visszaküldeni, a következő címre tudod megtenni:

Címzett: ecipo.hu-visszáru
Utca, házszám: GLS Európa utca 2.
Helység: 2351 Alsónémedi
Figyelem! Utánvéttel visszaküldött csomagokat nem tudunk átvenni.

Milyen hosszú folyamat a visszáru árának visszautalása?

A visszautalás az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül történik meg (kivéve vis maior esetén).

Mit tudok tenni, amennyiben meghibásodott az ecipo.hu-n vásárolt termékem?

Ha meghibásodott a tőlünk vásárolt termék, akkor a kézhezvételtől számítva két éven belül tudjuk fogadni reklamációdat szavatossági kereteken belül. Amennyiben a termékre jótállás is vonatkozik, akkor e-mailben küldtünk neked információt ezzel kapcsolatban a jótállási jegyeddel együtt. Az alábbi módon jelentheted be a termék meghibásodását: Szavatosság


esize.me
Fizetős-e a szolgáltatás?
Mire használják az általam megadott telefonszámot?
Milyen előnyei vannak a szolgáltatásnak?
Hogyan mérik a cipőt?
Meddig tart a beolvasás?
A rendszer figyelembeveszi a láb szélességét a cipő kiválasztásakor?
Muszáj cipőt vennem a beolvasás után?
Mi a garancia arra, hogy az ajánlott cipő jó lesz?
Hogyan adjuk hozzá a beolvasást az ecipő fiókhoz?
Kell-e frissíteni a beolvasást?
Szeretném beolvasni a gyermekem lábát, van-e korhatár?
Fedolgozzák az adataimat?
Miért csak egy láb fér rá az eszközre?
Miért javasol a beolvasást követően egy-két számmal kisebb méretet, mint amit mindennap viselek?

esize.me

Fizetős-e a szolgáltatás?
A beolvasó eszköz használata ingyenes

Az oldal tetejére

Mire használják az általam megadott telefonszámot?
Egyszer használatos kód küldésére a beolvasó eszköz használatához (felhasználói engedélyezés), bejelentkezési adatok küldéséhez, valamint a beolvasás újbóli végrehajtásának szükségességének kapcsolatos információk elküldésére (Gyermekeknél).

Az oldal tetejére

Milyen előnyei vannak a szolgáltatásnak?
A 2D-s lábbeolvasásnak köszönhetően segítünk a neked megfelelő cipő kiválasztásában. Ezt a legfejlettebb technológiáknak köszönhetően tehetjük meg, ami összehasonlítja a láb beolvasását az általunk kínált cipő talpbetét beolvasásával. A rendszer ajánlatot tesz, hogy milyen cipőt válassz és milyen mértékben illik a lábadra. Emellett a számodra megjelenített „illeszkedési értékelésnek” köszönhetően, ami megadhatod, hogy a jobban illeszkedő vagy a lazább cipőket kedveled-e, a rendszer megjegyzi az elvárásokat, és emiatt még pontosabban választ ki cipőket.

Az oldal tetejére

Hogyan mérik a cipőt?
A legújabb technológia használatával 3D modelleket készítünk csaknem 500 márka cipőiből. Képet készítünk a cipő belső felépítéséről. A termékadatok és a lábvizsgálat alapján képesek vagyunk a cipőt a vásárló egyéni preferenciáihoz igazítani.

Az oldal tetejére

Meddig tart a beolvasás?
A beolvasási folyamat megközelítőleg 3 másodpercet vesz igénybe. A regisztráció 3 percet vesz igénybe.

Az oldal tetejére

A rendszer figyelembeveszi a láb szélességét a cipő kiválasztásakor?
Igen, a hosszúságát, magasságát és szélességét.

Az oldal tetejére

Muszáj cipőt vennem a beolvasás után?
Nem. Javasoljuk azonban, hogy próbáld ki a vásárlást az esize.me rendszeren keresztül, nézd meg, mennyire praktikus cipőt vásárolni anélkül, hogy fel kellene próbálnod.

Az oldal tetejére

Mi a garancia arra, hogy az ajánlott cipő jó lesz?
Az esize.me rendszert azért hozták létre, hogy az adott lábbeli modellek közül a legmegfelelőbb méretet ajánlja az ügyfélnek. A rendszer azonban nem ismeri fel az ügyfél privát preferenciáit. Azáltal, hogy visszajelzést adunk a megmért cipőről, a rendszer megtanulja a személyes preferenciákat. A visszajelzést követően az illeszkedés minősége 95%-os is lehet.

Az oldal tetejére

Hogyan adjuk hozzá a beolvasást az ecipő fiókhoz?

  1. Ezután a beolvasás mentésre kerül a vásárló fiókjára. Ha valamilyen okból nem jelenne meg a fiókodban, jelentkezz be az ecipo.hu fiókodba a "Fiókom" aloldalon, majd válaszd ki menüböl az "esize.me"-t.

  2. Ha még nem lenne fiókod az üzletünkben, itt létrehozhatsz egyet.
  3. Válaszd ki a “Új beolvasás hozzadása”,opciót, majd írd be azt a telefonszámot, amihez a láb beolvasás el lett mentve, ezután kattints rá a "Megerősítés" gombra.

  4. Az ellenőrző kódot tartalmazó SMS-t kapsz a megadott telefonszámra. Írd be a szövegmezőbe, majd kattints a "Megerősítés" gombra.

  5. Kész! Az általad megadott telefonszámhoz társított összes beolvasás hozzáadásra kerül a fiókodhoz.

Az oldal tetejére

Kell-e frissíteni a beolvasást?
A gyermekek esetében érdemes rendszeresen elvégezni, mert a lábuk folyamatosan fejlődik.

Az oldal tetejére

Szeretném beolvasni a gyermekem lábát, van-e korhatár?
Az egyetlen korlátozás az, hogy a gyermeknek stabilan kell állnia.

Az oldal tetejére

Fedolgozzák az adataimat?
Igen, az adatokat abból a célból dolgozzuk fel, hogy az ajánlási szolgáltatást a felhasználóhoz igazítsuk. A jogi szabályozások követelményeinek megfelelően (ideértve a személyes adatok védelméről szóló irányelv, a GDPR rendelkezéseit is) az ügyfélnek -kérésre - lehetősége van minden adatot törölni.

Az oldal tetejére

Miért csak egy láb fér rá az eszközre?
A rendszer figyelembe veszi a cipő illeszkedését az ügyfél „nagyobb” lábához. Ezért olyan fontos mindkét láb beolvasása.

Az oldal tetejére

Miért javasol a beolvasást követően egy-két számmal kisebb méretet, mint amit mindennap viselek?
Az egyéni preferenciák és szokások gyakran a bevált döntések felé terelik a fogyasztókat. Érdemes megjegyezni, hogy a visszajelzéssel az Ügyfél "megtaníthatja" a rendszernek a személyes preferenciákat, például azt, hogy szokásod egy-két számmal nagyobb cipőt viselni. Minden egyes jelentett esetet elemzünk és fejlesztjük az ajánlási rendszert, hogy kiiktassuk a lehetséges hibákat. Érdemes értesíteni a szolgáltatást a hibáról, az eredményről, és ha szükséges, ellenőrizd a beolvasást annak újbóli elvegzésével.

Az oldal tetejére

fel
«
»